marato de la via verda

Aquesta setmana a l’aeblancafort i va haver molt moviment, ja que els corredors del nostre club rodaven per tot arreu.
2 socis (Lidia i Jordi) el dissabte vam marxar cap a Girona, on diumenge la Lidia havia de córrer, ”LA MARATO DE LES VIES VERDES”, que anava de Girona a Sant Feliu de Guíxols i el Jordi que continua amb el repte dels 100 cims i va aprofitar per fer-ne algun altre.

Van marxa el dissabte aviat, directes a Girona on el Jordi va aprofitar per fer un cim, a la tarda li tocava a al Lidia, on van anar fins Sant Feliu de Guíxols on ella havia de recollir el dorsal de la marató, i des d’on agafaria un bus que l’endemà la portaria fins Girona que era on començava la marató. El fred no va ser problema, que va donar la casualitat que van agafar el cap de setmana mes fred de tot l’ hivern que portem fins ara, per fer-la.

La cursa començava a les 9:00h de Girona on agafarien la via verda que va fins la costa, justament fins a Sant Feliu…, la cursa transcórrer gairebé tota per camins de terra, menys les poblacions que va passant com, Llambilles, Cassa de la selva, Llagostera, Santa Cristina d’Aro, Castell d’Aro, etc, on es fa algun tros d’asfalt.

No tenia gairebé cap complicació tret dels primers km on pujaves i baixaves, tot amb molta distancia però fins que no va arribar a Llagostera (km 24) no començava una lleugera baixada que gairebé et portava fins a la línia d’arribada, això no vol dir que fos fàcil, son 42km i gairebé esta nomes a la meitat.

Quant ja gairebé o tenia tot fet, l’esperava el Jordi per fer-li les fotos de rigor i donar els últims ànims, i al final sorpresa, podi i tot!

El Jordi, el diumenge, va aprofitar per fer un altre cim, per no variar, jjajajaja

Felicitats a tots/es, mes informació aeblancafort.cat.

About atletismeaeblancafort

Fomenta l’activitat física i esportiva No té ànim de lucre Som aficionats o practicants de diferents esports com atletisme, ciclisme, excursionisme, duatlons, triatlons i altres activitats de forma lúdica i "no professional".
This entry was posted in General. Bookmark the permalink.